W naszej platformie telewizyjnej uruchomiliśmy możliwość samodzielnego aktywowania dodatkowych pakietów. Wystarczy sięgnąć po pilot do telewizora, wcisnąć jeden przycisk i gotowe!

Jest niedziela. Wypatrzyłeś świetną premierę na kanale Canal+ Film, ale nie możesz jej obejrzeć, bo nie posiadasz tego pakietu w swojej umowie. W tym dniu Biuro Obsługi Klienta nie przyjmie Twojego zamówienia, więc nie dzwonisz na infolinię. Nikt z Twoich znajomych nie ma tego kanału, a rodzice mieszkają na tyle daleko, że wiąże się to z wyprawą przynajmniej na dwa dni. Zbliża się godzina emisji, a Ty czujesz, że naprawdę nie możesz przegapić tej premiery… Co robić?

Z pomocą przychodzi rozwiązanie dostępne w naszej platformie telewizyjnej. Już teraz możesz aktywować dowolny pakiet samodzielnie. Usługa zamawiania z pilota to szybki, prosty i wygodny sposób na włączenie ulubionych kanałów bez wychodzenia z domu. Nie musisz kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta ani wchodzić na stronę internetową – wystarczy, że masz pod ręką pilot do telewizora oraz kod PIN z umowy.

Jak uruchomić pakiet z pilota?

  • Z menu głównego platformy telewizyjnej przejdź do zakładki „Pakiety”.
  • Zapoznaj się z ofertą dostępnych pakietów telewizyjnych i wybierz ten, który Cię interesuje poprzez wciśnięcie przycisku „OK” na pilocie.
  • Jeśli jest to jeden z pakietów Canal+, zaznacz dodatkowo, na jaki okres chcesz wykupić dostęp (12 lub 24 miesiące).
  • Wpisz numer PIN, aby aktywować pakiet (znajdziesz go na pierwszej stronie umowy) i wybierz przycisk „Potwierdź”.
  • Gotowe! Pakiet kanałów jest dostępny natychmiast po zatwierdzeniu, więc możesz już włączyć wyczekiwaną premierę. Na adres e-mail podany w umowie otrzymasz jeszcze wiadomość potwierdzającą zakup i aktywację.

Jeśli jeszcze nie masz telewizji Beskid Media, sprawdź ofertę i wybierz swój ulubiony pakiet. Aktywację możesz nadal zlecić poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (33) 333 88 88.