Beskid Media Sp z o.o. to jeden z największych na Podbeskidziu lokalnych operatorów telekomunikacyjnych, który świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla osób prywatnych, firm oraz instytucji. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 10 lat na terenach powiatu żywieckiego, oświęcimskiego, wadowickiego oraz bielskiego. Oferujemy usługi dostępu do Internetu, telewizji światłowodowej oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Dostarczamy nasze usługi dla ponad 23000 abonentów. Nasza strategia to stałe dążenie do dalszego rozwoju, zarówno technologicznego, jak i terytorialnego, co przybliża nas do spełnienia misji zgodnie z nazwą Beskid Media, czyli dotarcia do jak największej liczby odbiorców z terenu Beskidów.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta. Do liczącego już ponad 60 osób zespołu poszukujemy osoby otwartej, komunikatywnej, chętnej do podejmowania nowych wyzwań i nastawionej na osiąganie satysfakcjonujących wyników.

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH PRZYSZŁYCH ZADAŃ?

– obsługa telefoniczna klientów,

– sprzedaż usług dostępu do Internetu, telewizji oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej,

– informowanie klientów o dostępnych promocjach i ofertach specjalnych,

– przygotowywanie umów,

– badanie potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze usług,

– budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z klientami.

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

– czynnego prawa jazdy kat. B,

– doświadczenia na podobnym stanowisku,

– zaangażowania w realizację powierzonych zadań,

– bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,

– dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej,

– pozytywnego nastawienia do pracy,

– umiejętności pracy w zespole,

– systematyczności i konsekwencji w działaniu,

– znajomości obsługi komputera,

– motywacji i zdolności do szybkiego uczenia się.

CO DLA CIEBIE OFERUJEMY?

– umowę o pracę na pełny etat,

– atrakcyjne wynagrodzenie (od 3400 zł do 4200 zł brutto – w zależności od umiejętności i posiadanego doświadczenia),

– dodatkową premię za dobre wyniki sprzedażowe,

– wsparcie doświadczonej kadry,

– interesującą pracę w zespole młodych i ambitnych ludzi,

– program lojalnościowy dla pracowników, m.in. darmowy dostęp do usług świadczonych przez firmę,

– premie świąteczne i okolicznościowe,

– opiekę medyczną (Medicover) lub kartę MultiSport,

– owocowe czwartki w firmie,

– zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

MIEJSCE PRACY: Kęty/ Żywiec.

Osoby zainteresowane ofertą zachęcamy do przesyłania swoich aplikacji na adres mailowy: , w tytule wiadomości wpisując: Aplikacja na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych.